Evaluare & Plan de intervenție personalizat - Curs Online

Descoperă Cum să Evaluezi și să Creezi un Plan de Intervenție Personalizat pentru Copilul Tău!

Începe cursul acum!

Te învăț CUM să lucrezi cu puiul tău după un PLAN STRUCTURAT

Dacă puiul tău… până la vârsta de 3 ani

  • Nu este atent când vorbeșți cu el sau când vrei să-l implici în anumite activități
  • Nu te urmărește cu privirea când eșți sau pleci din fața lui
  • Nu îți arată cu degetul ce vrea sau nu-ți cere prin cuvinte, deși poate să pronunțe fără sens multe
  • Nu știe să-ți spună "Dă-mi apă!/ Vino, mamă!/ Uite trenul!" 
  • Nu îți răspunde cu "Da!" când îl strigi pe nume
  • Nu răspunde verbal când îl întrebi: "Ce faci?/ Cum te cheamă?/ Ce e aici?/ Unde ai fost?", etc
  • Nu te întreabă "Ce e asta?/ Cine e?/ Când mergem la piscină?/ Unde e ciocolata?", etc
  • Nu te imită și nu-i imită pe ceilalți când vă jucați împreună cu jucării sau când dansați
  • Nu înțelege când îi ceri: "Dă-mi cana!/ Pune căciula pe cap!/ Aprinde lumina!/ Ridică mâinile!/ Unde e nasul tău?", etc
       

    Acesta este un semnal de alarmă că AR PUTEA AVEA O ÎNTÂRZIERE ÎN DEZVOLTARE!

    Și… e timpul că TU, PĂRINTELE LUI, să-l ajuți!

     În plus… te loveșți și de următoarele probleme?

     

  • Copilul tău a fost evaluat doar 15-30 minute?
  • Nu ai un plan personalizat pe baza căruia terapeuții copilului și tu să lucrați zi de zi?
  • Copilul tău lucrează de luni sau ani de zile aceleași programe: litere, cifre, incastre, puzzle-uri, potriviri
  • Puiul tău a început să aibă comportamente nesănătoase în timpul terapiei și ți se spune că nu-l mai pot stăpâni
  • Piticul nu mai vrea să meargă la terapie, ci țipă, se trântește pe jos când treceți prin locul terapiei?
  • Nu vezi progres în comunicarea lui non verbală sau verbală, deși lucrează de mai mult de 6-8 luni?
    •  

     Mami… Timpul NU recuperează întârzierile în dezvoltare!

    Timpul LE AMPLIFICĂ, dacă tu nu acționezi imediat ce le observi!

    Copiii nu se nasc vorbind!

    Ei au nevoie de părinții lor pentru a învăța să vorbească.

    DE PĂRINȚII LOR, nu de tablete, de Youtube sau telefoane!

    Nu are în vocabularul lui minim 1000 cuvinte

Dacă vrei să-ți ajuți copilul să vorbească, e necesar să parcurgi 5 pași esențiali

  1.  Să îți evaluezi singură copilul
  2. Să structurezi un plan de intervenție (obiective de atins)
  3. Să înveți CUM să lucrezi fiecare program din plan
  4. Să repeți cu copilul până când învață să comunice singur
  5. Să reevaluezi lunar progresul și să adaugi obiective noi

Dacă nu ai parcurs până acum toți acești pași…

Sau, deși i-ai parcurs…

Copilul tău tot nu vorbește…

E timpul să SCHIMBI ceva în modul de lucru!

Iată SOLUȚIA pentru ține!

Cursul “Evaluare & Plan de intervenție personalizat”

 MAMI, ce le-a ajutat pe alte sute de mame te va ajuta și pe ține, DACĂ ALEGI să te implici 100% în recuperarea copilului tău!

Te invit într-o călătorie ghidată, pas cu pas, pentru a-ți ajuta puiul să devină independent, jucăuș și liniștit!

ÎNCEPE ACUM CĂLĂTORIA!

Cum va fi viața ta după ce vei învață CUM să-ți evaluezi singură copilul și să-i stabilești planul de intervenție personalizat exact nevoilor lui actuale?

 

  • Vei deprinde abilități de specialist pentru copilul tău, astfel încât să îți observi imediat copilul oriunde și oricând, pentru a-l putea apoi învață tot ce nu știe
  • Vei fi împlinită în rolul de mama, experimentând reușitele cu propriul copil
  • Te vei bucura de liniște în familia ta și de timp cu partenerul tău
  • Vei simți cu adevărat că eșți prețioasă ca mamă
  • Vei salva BANI și TIMP, pentru că vei șți imediat dacă terpeuții lucrează corect cu puiul tău și dacă e “pe mâini bune”
  • Vei experimenta un START bun al copilului tău în recuperare, pentru că nu va mai pierde timp lucrând greșit sau insuficient
VREAU SĂ ÎNCEP CĂLĂTORIA!

Ce înveți din curs?

 

  •  Greșelile comune în evaluarea copilului și în structurarea planului de intervenție personalizat
  •  Cum se evaluează copilul
  •  Ce conține concret planul de intervenție, în funcție de nivelul copilului tău
  •  Cum se structurează (cum să-l structurezi singură, dacă nu ai coordonator!)
  •  Ce metode se folosesc pentru a învăța copilul fiecare abilitate pe care încă nu o are (Limbaj receptiv și Expresiv)
  •  Cum se predă astfel încât copilul să generalizeze imediat
  •  Cum să lucrezi singură cu copilul, dacă nu ai coordonator sau dacă specialistul-coordonator nu îți oferă o structură clară și nu te învață concret cum să lucrezi
Mă înscriu la curs!

Ce primeșți în curs?

✅ 508 de minute de conținut video de informații și practică
✅ Materiale Auxiliare: 11 fișe de activități (Pdf) 📚
✅ 60 de minute sesiune de Q&A (răspunsuri la întrebările părinților)

Conținutul Cursului

L1 - Evaluare inițială
L2 - Structurarea Planului de Intervenție - Partea 1
L2 - Structurarea Planului de Intervenție - Partea 2
L2 - Structurarea Planului de Intervenție - Partea 3
L2 - Structurarea Planului de Intervenție - Partea 4
Bonus: Acces la Înregistrarea Live - Partea 1
Bonus: Acces la Înregistrarea Live - Partea 2
Bonus: Acces la Înregistrarea Live - Partea 3

Pentru cine este cursul?

● Părinți care nu vor să aștepte luni sau ani pentru un diagnostic, ci vor să-și ajute concret copiii să învețe tot ce nu știu în prezent, indiferent dacă au sau nu un diagnostic

● Părinți care au lucrat luni sau chiar ani cu specialișți, dar ai căror copii nu au rezultatele dorite

● Părinți care vor ca ai lor copii să fie independenți și integrați în societate

● Logopezi care își doresc să ajute copiii să vorbească, nu doar să le corecteze limbajul

● Cadre didactice (educatori, învățători) care vor să-și ajute elevii să vorbească și să se integreze în grădinițe și școli de masă sau speciale

Pentru cine NU este acest curs?

● Părinți care vor să aștepte luni sau ani până primesc un diagnostic pentru copil, pentru a începe să lucreze cu el

● Părinți care cred că e normal să aștepți până după vârstă de 3-4 ai copilului, să vorbească de la sine

● Părinți care nu vor să lucreze personal cu copiii pentru a deveni independenți, ci cred că e treaba specialiștilor “să le repare copiii”

Cine susține cursul?

Sunt Monica Zincă, psihopedagog și psihoterapeut de familie!

Lucrez de peste 17 ani cu copii cu întârzieri în dezvoltare și ghidez părințîi să-și ajute singuri copiii să vorbească, folosind jocul și predarea în viața reală, fără cartonașe și informații abstracte!

Mă înscriu la curs!

ÎNTREBĂRI FRECVENTE